Perşembe, Eylül 27, 2012

ABBEY BOMINABLE

Ve basic serisinden Abbey Bominable (Yeti'nin kızı) 'ı sonunda tanıtıyorum!Fotoğraf kalitesi için özür diliyorum:( Bu bebek 50 tl fakat sanırım şuan oyuncakçılarda satılmıyor yani ben rastlamadım bir oyuncak sitesinden sipariş ettim.İlk önce kafasından başlayalım,beyaz kürklü bir lastik tacı var en hoşuma giden parçası :)Yüzü ve vücudu simlerle kaplı.Saçları beyaz ama aralarında pembe,mor ve mavi röflelerde var.Küpeleri farklı bir tanesi kar taneciği şeklinde diğeri ise kristal.Kolyesi yine bir çok kristalden oluşuyor.Elbisesinin üst kısmı kürklü alt kısmı ise pembe,siyah,mor,mavi,beyaz üçgen desenlerden oluşuyor.Elbisesinden beyaz ipler geçiyor ve bu iplere çantasını tutturmuş.Çantasının tam rengini çözemedim ama petrol mavisi gibi.Çantasını açmak için beyaz bir anahtar çantanın üstüne takılmış.Kollarında beyaz kürklü kollukları var.Tırnakları upuzun bu ayrıntıyı çok sevdim :).Mor bir mus çorap giymiş.Kürklü tozlukları çizme gibi duruyor çünkü tozluklar çok uzun ve botları gözükmüyor.Hayvanı Shiver'de Abbey gibi çok sevimli.Ten rengi mor ve gözleri pembe olan bir mamut :) Kutunun içinden çıkanlar;Abbey Bominable,Shiver (Yünlü mamut),Bir adet günlük,Buz mavisi renginde bebek standı ve buz mavisi renginde bir tarak.Evet tanıtımım bu kadardı kesinlikle harika bir bebek paranıza değer!Fotoğraflar;


Hiç yorum yok: