Perşembe, Eylül 27, 2012

ROCHELLE GOYLE

Bugün üçüncü olarak tanıtacağım bebek Rochelle Goyle (Gargoyle'nin Kızı)!Rochelle benim Monster High'daki en sevdiğim karakterlerden biri.Ve bu bebeği bulmak kolay olmadı bayağı aradım.Tekrar kafasından başlıyorum.Saçları pembe ve aralarında mavi röfleler var.Kahkülleri sert ama fazla ellerseniz bozulabilir.Küpeleri siyah fakat ne şeklinde olduklarını çözemedim.Ama örümcek ağına benziyorlar.Siyah bir tacı var en hoşuma giden aksesuarı :).Siyah bileklik ve kolyesi var ve onların üzerindede (sanırım.) örümcek ağı var.Kanatları çıkabiliyor ama kanatlarını takınca bebeği standa sabitlemek zor oluyor sabırlı olun :D.Üstündekiler elbise gibi duruyor ama aslında bluz ve etek.Aslında adı bluz değil tam adını bilmiyorum.Herneyse bluzunun üstünde siyah,beyaz çizgiler var.Eteğinde ise küpelerinde,kolyesinde ve bilekliğinde olan şekiller var.Ten rengi aynı Gargoyle'ler gibi grimsi ve siyah noktacıklar var teninin her tarafında.Bu da ona gerçek bir heykelimsi özellik katıyor.Kısa pembe file çorap giyiyor ve ayakkabıları kesinlikle mükemmel!Kalın topuk ve gri renkte şık bir ayakkabı.Çantası da teninin ve ayakkabılarının renginde ve üstünde pembe örümcek ağına benzettiğim şekil var.Evcil hayvanı bir Gargoyle Griffini!Adı ise Roux.Gargoyleler genelde ürkütücü olur fakat Roux tam tersine çok sevimli bir Gargoyle!Teni gri aynı sahibi gibi.Gözleri ise pembe :)Kutudan çıkanlar;Rochelle Goyle,Roux (Gargoyle Griffini),Bir adet günlük,Siyah renkte bebek standı ve siyah renkte tarak.Ve tanıtımın sonu şimdi fotoğraflar;



Hiç yorum yok: