Cumartesi, Eylül 22, 2012

DEAD TIRED !

Ve yeniden sizlerleyim.Bugün de Monster High dead tired bebeklerini tanıtacağım.Bu bebekleri Cleo De Nile ve Deuce Gorgon'la aynı zamanda almıştım 2 yıl önce yani!Şuan sadece internette satılıyor ama yeniden oyuncakçılara gelebilir fiyatı ise 30 tl.Ve tanıtmaya başlıyorum ilk Ghoulia Yelps'ten başlıyorum.Açık mavi saçları ve kafasında uyku gözlüğü var kafasına dikilmiş ama siz isterseniz sökebilirsiniz.Kırmızı çerçeveli gözlüklerine bayıldım :)Pijaması ise beyaz renkte ama üstünde kırmızı noktalar var yaka kısmında ise kırmızı bir kurdele.Pijamasının altına lacivert etek dikilmiş (Etek değil ama adını unuttum :( ).Son olarak terlikleri kırmızı :).İkinci olarak Draculaura'ya başlıyorum.Saçlarına bayıldım!Saçları havada duruyor ve çok sevimli :)Saç rengini zaten biliyorsunuz pembe ve siyah.Ve yine kafasına dikili bir uyku gözlüğü var pijamasına uygun :)Pijamasının üstü neon pembe kolları kabarık ve beyaz benekler var yaka kısmında ise yine bir kurdele.Altı da yine neon pembe ve beyaz benekler var.Ve terlikleri pembe.Son olarak Frankie Stein!Saçlarını at kuyruğu yapmış.Perçemi var ve sert.Fazla oynarsanız bozuluyor ama:(Uyku gözlüğü var yine kıyafetine uygun.Boynunda çiviler var,en hoşuma giden kısmı o.Pijamasının üstünde Frankie'nin amblemi olan şimşek işareti var mavi renkte.Altı ise siyah beyaz çizgilerden oluşuyor yine aralarında mavi şimşekler var.Terlikleri mavi.Bebekleri tanıtmam bitti.Şimdi aksesuarlara gelelim.Ghoulia'nın aksesuarları yani kutusundan çıkanlar;Bir adet kırmızı tarak,bir adet kırmızı bebek standı,Patlamış beyin parçacıkları (:D),ve üstünde gerçek hali olan bir kart.Draculaura'nın kutusundan çıkanlar;Bir adet pembe tarak,pembe bebek standı,Korkunç insan filmleri (içi açılıyor ve içindeki CD'ler çıkıyor),üstünde gerçek hali olan bir kart.Frankie Stein'in kutusundan çıkanlar;Bir adet mavi tarak,mavi bebek standı,Telefon şarjı ve telefonu,ve gerçek hali olan kart :) Evet tanıtımımız bu kadardı şimdide resimleri :) ;

Aksesuarlar

                                                                     Kutuları

Hiç yorum yok: